PDA

Se fuld version : Børnesygdomme på Superb II

Jan S. Andersen
30-03-2009, 09:36
Hej.

På det tyske Skodaforum er der ved at tegne sig et billede af Superb'ens børnesygdomme. Min er ramt af to: Vand i tågelygterne foran. De er blevet skiftet en gang, men efter et par uger var den gal igen. I Tyskland er de stoppet med at skifte lygterne, og man venter på en mere holdbar løsning. Den anden fejl er på kromlisten rundt om nederste luftindtag i fronten. Kromen blærer op og falder af til sidst. Værst på de krumme stykker i siderne. På min blærer det op, men intet er faldet af endnu.

Andre her i dk der har problemer?

Mvh.
Jan.
(Superb 2.0 tdi Ambition)

Nygaard
04-04-2009, 14:36
Jeps. tågelygter med vand i, venter på holdbar løsning! og crom er der også en blære i "svinger op", har du træk på din? bilen kan ikke synes i DK skriver FDM, da der ikke er et øje til springwiren på VAG biler !! trækket er EU godkendt, men overholder ikke DK love !!!

Peter W
04-04-2009, 21:16
Ja, det er fantastisk ringe.

Kender også problemet fra min Octavbia 2.

Og i og for sig, synes jeg det er rimeligt nok, at det ikke kan synes uden øjet.

pw

Jan S. Andersen
06-04-2009, 08:45
Ok, så er jeg ikke den eneste. Spændende hvornår der kommer en løsning på lygter og krom.

Og jo, jeg har aftageligt træk på - og har også, med en vis bestyrtelse, læst artiklen fra FDM. Sjovt nok var der ingen problemer med min Octavia I til syn. Den var oven i købet til syn med campingvogn og det hele, men ikke en lyd om manglende øje til wiren. Jeg havde bare lagt wiren omkring trækket!

Nå, mon ikke Skoda DK kommer med en løsning ....

Diesel
14-02-2011, 20:35
Det er ikke rart at sidde og læse dette når man nu har købet en....:mad:

Men har ikke været ude i regnvejr i nu...:D

Kun frost og sne.....:o