Se fuld version : Spild ved tankning
Hej er der andre der har det problem at når man tanker sin Superb, kommer der altid et skvulp diesel op inden pistolen slår fra ???? mange gange så meger at det løber ned af skærmen. det er for mig et problem ligemeget hvor jeg tanker !
grontoft
25-04-2009, 17:53
Måske du skulle prøve at rykke pistolen en lille smule ud af når du tanker!!???
Jeg har haft lignende problem på Fabiaen. Det hjalp at trække pistolen lidt ud når man tanker.
Jan S. Andersen
27-04-2009, 07:56
det er ikke et problem jeg har oplevet. Jeg trykker altid pistolen helt ind. Efterfølgende, efter pistolen har slået fra, kan der ikke presses ret meget diesel ind.
Jan S. Andersen
30-04-2009, 09:15
På skodacommunity.de bliver problemet også diskuteret. Så vidt jeg kan forstå, hænger problemet sammen med selve tankpistolen. Jeg tanker altid det samme sted og har ikke problemet der. Andre har fundet ud af, at det er afhængigt af hvor man tanker - så til jer der har problemet: Prøv en anden tankstation, helst et sted hvor de har en anden type tankstandere .....
Hmmm jeg tanker mange steder og har vel problemer hvis jeg ikke passer på 80% af stederne, har lige haft vognen til 30.000, venter spændt på regningen !
vBulletin v3.6.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.