Se fuld version : Roomster maxidot
Har lige byttet min Fabia ud med en Roomster. Jeg valgte at få maxidot display for at kunne skifte mellem l/km og km/l. Men det kan jeg tilsyneladende ikke på denne model. Jeg har haft både O1, O2 og Fabia, og der har jeg sat den op til Japansk, og så har det virket. Er det bare mig der ikke kan finde ud af det, eller er det ikke muligt på en Roomster?
Havde du maxidot i de øvrige ?
I vores O2'er har vi maxidot.
Når man holder stille kan man gå ind i setup, i menu'erne et eller andet sted (står vist i manualen - som ligger ude i bilen) kan man indstille om man vil se l/100km eller km/l.
Man behøver med andre ord ikke snyde systemet med at sætte den til et andet lands indstillinger
Nej, det er den første med maxidot. Jeg har været inde hos den lokale skoda-dealer, og der er rigtig nok en menu i O2 der hedder "setup". Den mangler i min Roomster!! Forhandleren har lovet at forespørge hos Bjarne, (Expert fra impotøren), så nu må jeg se om han kommer op med en løsning.
På de andre biler, og et par stykker flere, har jeg lånt forhandlerens tester, og været inde og sætte dem op til "Japan", og det har altid virket.
Per Bech-Willumsen
24-03-2007, 08:24
Ja,,men "japan-bagvejen" er ikke lukket, men bare uden km/l i seneste versioner.
Ja,,men "japan-bagvejen" er ikke lukket, men bare uden km/l i seneste versioner.
Hvad med mine fabier kan de stilles om????+
Claus Fabia Greenline
15-10-2008, 08:34
Er der noget update på denne sag? Jeg har samme problem med den nye Fabia Greenline...
Claus
vBulletin v3.6.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.