PDA

Se fuld version : for- & bag kofanger til Fabia

M!NGO
02-09-2006, 08:37
Jeg ska ha' ryddetop i vores kælder, så hvis der er nogle der kan bruge et sæt for og bag kofanger til en Skoda Fabia hatchback det er fra den gamle model men det passer også på de nye, så må i lige sige til
Jeg har også de gamle spejle, luftfilterkasse & stænkklapper

VFR-fan
15-07-2009, 08:31
Jeg ska ha' ryddetop i vores kælder, så hvis der er nogle der kan bruge et sæt for og bag kofanger til en Skoda Fabia hatchback det er fra den gamle model men det passer også på de nye, så må i lige sige til
Jeg har også de gamle spejle, luftfilterkasse & stænkklapper

Har du et billede fra kofangeren foran og hvad koster det, samt hvad årgang er den fra...til jbgcag@hotmail.com

Mvh. JBG

Tue Dybkjær
15-07-2009, 12:36
Det er godt nok et gammelt indlæg fra M!ngo, du der har fundet.
Delene er måske taget til de evige Fabia-marker ..... men du kan jo være heldig ...

VFR-fan
15-07-2009, 19:38
Det er godt nok et gammelt indlæg fra M!ngo, du der har fundet.
Delene er måske taget til de evige Fabia-marker ..... men du kan jo være heldig ...

Ha ha...ok jeg havde godt nok ikke opdaget et det var et mega gammelt indlæg.... :eek: hm...snydt!!:o Smiler...:) tak fordi du gjorde mig opmærksom på det...
Go sommer derude...

M!NGO
18-07-2009, 12:06
Tja om de står der endnu ved jeg faktisk ikke med jeg vil da gerne smutte forbi og kikke. de stod stadig i vores gamle kælderum for 4 mdr siden
Så jeg vender lige tilbage

anjeppe
20-07-2009, 09:42
Har du et billede fra kofangeren foran og hvad koster det, samt hvad årgang er den fra...til jbgcag@hotmail.com

Mvh. JBG

Ligger i tråden gives bort :D.

Også god sommer herfra