Se fuld version : 17" alufælge m/dæk - 5x100
Jep har fundet et sæt 17" alufælge m/ dæk i kælderen, som jeg entlig helt havde glemt jeg havde stående, de kan afhentes på amager hvis det skulle have nogle interesse... de hal enkelte kantstens ridser men ikke skæve eller noget.
De passer på en fabia/octavia 01
Firefighter_dk
02-09-2006, 13:57
Jeg tror godt jeg kunne være interesseret - har luret på større fælge men er for nærig til at købe hvis komforten samtidig er i fare, så det kunne da være en løsning at man kunne prøve at kører med nogle og se om det er noget. Udseende betyder ikke det store da de vil være "øvelses" fælge:). Det kan o også være at de lige falder i min chefs smag (læs kone):rolleyes:
Hvis ikke admin henter de fælge, vil jeg godt!!!!!!
Firefighter_dk
04-09-2006, 16:59
Jeg har ikke hørt noget fra M!NGO endnu.
Hvad er status på de fælge?
Firefighter_dk
06-10-2006, 12:04
Status er at jeg skal ud og hente dem hos M!NGO når vi har fået en aftlae på plads.
Ok. Det vil bare være synd om de ikke blev hentet...:)
Martin Mikkelsen
09-10-2006, 22:16
hvorfor er det altid formanden der løber med alt det gode :p
med venlig hilsen
Martin Mikkelsen
Firefighter_dk
10-10-2006, 20:54
He, tiden viser at M!NGOS bortgivelse lå på debatten i ca. 5 timer inden jeg huggede til.
Ellers ærgede jeg mig over ikke at have fået fat i de baglygter som Ravie forærede væk, jeg har nemlig fået "busted" den ene på bilen.:(
Så M!NGOs fælge er faktisk første gang jeg har været heldig:D
Martin Mikkelsen
15-10-2006, 23:01
Det kan jo også være at de lige falder i min chefs smag (læs kone):rolleyes:
hmm måske jeg skulle snakke med din kone og forklare hende at de fælge ikke rigtig er noget for hende :D
well, hvis du ikke vil ha' dem , så gi' lige et praj, er helt sikkert interesseret
med venlig hilsen
Martin Mikkelsen
Ja men jeg tror nok jeg står som nummer 2 i køen????:)
Martin Mikkelsen
16-10-2006, 17:52
Rom,,, hvad ved du om det..?? jeg har PM'et Mingo for længe siden :D
well ok... køkultur skal der til, så jeg må jo nok drømme om de der fælge.
med venlig hilsen
Martin Mikkelsen
hehe ja der er rift om dem...
Mht. til lygterne så var jeg så heldig at løbe med dem ;-)
+ en super fed hayes manual
Meeen jeg havde vist efter hånden også købt alt det andet Allan havde tilsalg ;-)
hehe ja der er rift om dem...
Mht. til lygterne så var jeg så heldig at løbe med dem ;-)
+ en super fed hayes manual
Meeen jeg havde vist efter hånden også købt alt det andet Allan havde tilsalg ;-)
Det har du :D Mangler dog stadig at kigge i kælderen på Amager, hvad jeg har liggende der.
vBulletin v3.6.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.