Se fuld version : Søndag den 24 juni KL. 11.00 ved IKEA Taastrup
Husk at der afholdes et lille hygge træf
Søndag den 24 juni KL. 11.00 ved IKEA Taastrup !!!
Det må forklares lidt bedre ???
Jeg kan jo ikke komme den dag.
Så er det sgu da en lortedag......(altså sagt med glimt i øjet selvfølgelig)
kommer du så i det sorte "uhyre" ;D ?..glæder mig rigtigt meget og se hvordan den har udviklet sig..men anyways, ses Søndag!
mvh Levino:p
Ja det "sorte uhyre" kommer også, men som nogle af jer allerede er bekendt med har jeg haft et lille uheld med fronten, så i må ta' den som den er :( :o :(
Af hvad!!!!!!! Ej for satan Mingo. Hvad er der sket??????
Hej gutter. (og gutinde:) )
Tak for i dag. Det var et hyggeligt lille træf.
Det var også meget godt at få ansigt på de forskellige herinde fra.
Jeg laver lige en tråd med de fælge jeg snakkede om, så hvis der er nogen interesse er det bar at ringe.
Fortsat god weekend.
hehe jamen ligeover :D ,Ja det var udemærket at møde jer alle,er sq lidt stolt over at være med i sådan een fin klub,med så mange "motornørder"hehe..well altialt fandme fine slæder i alle havde og godt at se så fine mennesker og venlige oxo...håber vi kan gøre noget mere af den her slags,evt week end ture rundt i landet i telt osv..hehe snakker ikk 0om lejrbål og guitar,men det kunne da være hyggern:D med mere komsammen.tak for een fin dag,og have det rigtigt fantastisk vi ses igen
(*^_^*)
Mvh Levino.:cool:
Det er sgu rart at få en ind i klubben der lidt aktiv ( Levino ) Og det var hyggeligt at møde dig:) :) Ja der var sgu nogen total nice Octavia´er imellem:cool: Bare sjovt at se folk der skal på MCD, hvordan de køre stille forbi, eller stopper op for at se bilerne. Jeg er klart frisk på et større træf. Evt i Jylland hvis det kunne få nogen flere til... Men tak for en hyggelig dag!!!
grontoft
01-07-2007, 10:03
Vi andre der ikke kunne komme - fra den anden ende af landet - sidder og savler og venter på BILLEDER!!!!!!
vBulletin v3.6.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.