Se fuld version : Mini-træf Høje-Taastrup 1. oktober 2006
Firefighter_dk
08-09-2006, 19:37
Så det træftid igen!!!
Vi kan da lige nå et hurtigt minitræf inden vinterdækkene skal til at på.
Vi mødes det sædvanlige sted:
P-pladsen ved IKEA / McDonalds Høje-Taastrup
Citer:
Søndag 1. oktober 2006 klokken 12:00.
Hurra...godt i'ni'tiv ;-)
Hvis vi er heldige, så er jeg måske i bil igen...men tror desværre jeg må melde min ankomst uden bil
Denne gang kommer jeg sgu også.. Dog ikke med 19" sutter men med 18.. Håber vi bliver nogen stykker...
Jeg kommer måske også. Hvis jeg gør kommer jeg med nogle dele som jeg vil give væk, da jeg ik har octavia'en mere.
Mvh
Allan
Raveie: Jeg kommer måske også. Hvis jeg gør kommer jeg med nogle dele som jeg vil give væk, da jeg ik har octavia'en mere.
Mvh
Allan
Er der virkelig noget tilbage jeg ik' har købt ? :D
eller det er måske det jeg ikke ku bruge...hehe
Er der virkelig noget tilbage jeg ik' har købt ? :D
eller det er måske det jeg ikke ku bruge...hehe
Hehe, der er måske lidt. kan du bruge toppen af en oliepind til en 1,8T i alu? Fandt aldrig ud af hvordan den skal sidde på.
Så kommer der også to bøger til octavien. Der ene er den tyske so wird gemacht, samt den nye fra haynes.
Et sæt forlygter til den gamle model (fejler intet)
4 egeret rat m/ airbag (fejler intet)
Nok også et sæt faceliftet baglygter (fejler intet)
Samt lidt andet godt og blandet.
Jo olie-pinden ville da være cool, den skal jeg nok finde ud af
hva skal du ha for din haynes, og dine baglyger ( skal nok bruge nogle til show brug, du ved malet :D )
Jo olie-pinden ville da være cool, den skal jeg nok finde ud af
hva skal du ha for din haynes, og dine baglyger ( skal nok bruge nogle til show brug, du ved malet :D )
Du kan få delende, nu hvor der ik er andre der har sagt noget. Husk at skrive mig på listen af sponsore :D
Borrlander
18-09-2006, 10:50
Det kunne da også godt være at jeg lige slog et smut forbi, hvis jeg har tid...
Rend mig i rø..n. Fandt lige ud af jeg går glip af træf IGEN.. Skal til barnedåb..
men jeg er ikke lige i København i morgen (men jeg var i Herlev i onsdags - dog uden Octavia) så jeg kommer ikke.
Det plejer nu heller ikke, men derfor kan jeg jo godt ønske jer et godt træf med håbet om at der kommer mange.
Så må I jo skrive lidt om hvordan det var og hvad der blev snakket om - så der kan komme lidt gang i det nye forum.
Martin A
30-09-2006, 12:31
Jeg dukker op med mindre det står ned i stænger....
Vi ses i morgen.
Martin
Øv...jeg kan heller ikke komme i morgen......jeg skal på "arbejde" kl. 11.00......:mad:
Hvis nogen vil lægge ud, giver klubben kaffe/vand/kage eller sådan....ligesom vi plejer. Så kan man bare sende en kopi af bonnen til mig samt et bank-kontonummer, hvortil pengene kan overføres.
Ha´ et godt træf.
Jeg kører også lige forbi
Tak for et hyggeligt træf:)
Vi havde jo vejret med os, så det var ærgeligt at der ikke kom flere:(
Ja næste gang så må lige få lavet en masse flyers, og så smække i alle de andre skodaer derude, for potentialet er der ;)
Og så den der store flagstang vi snakkede om :D
Firefighter_dk
01-10-2006, 20:39
Først tak for fremmøde, der var jo mange skodaer på p-pladsen, også mange der ikke var medlemmer, og derfor nok holdt lidt væk fra hovedfeltet.
Hvis tiden er til det vil jeg muligvis indkalde til et sidste træf inden vinteren, mere om det senere.
Ja næste gang så må lige få lavet en masse flyers, og så smække i alle de andre skodaer derude, for potentialet er der ;)
Og så den der store flagstang vi snakkede om :D
Det med flyers det er en selvfølge - det er straks lidt sværer med flagstangen.
Hvis der er noger der ude der har en ide til et koncept til en foldbar flagstang der kan komme med på træf så råb lige op.
Hmm Hva med at få lavet en STOR ballon med logo'er på den fylder intet før man kommer der ud og så bare lige på med helium flasken ( den skaffer du på jobbet ik :D ) og så en god line, det burde da kunne gøre det ?
Firefighter_dk
05-10-2006, 20:41
Det lykkedes mig at skaffe 2 stk. teleskop flagstænger der kan blive optil 6 meter høje. Nu skal klubben bare have fat i 2 klubflag - det må være en smal sag.
Hvis ikke det skal være klubflag kan vi måske komme i nærheden af nogle skoda flag.
Og så må der være et medlem der kan få svejst 2 holdere der kan lægges på jorden og så parkeres der oven på så flagene ikke vælter. Er der nogen der kan det?
Allan Nelsson
08-10-2006, 22:23
Kender et firma (der arbejder for mig i vort firma) hvor jeg kan få lavet sådan et flag billigt - men vi skal have grafikken til flaget i en god opløsning....
Allan
Firefighter_dk
09-10-2006, 12:36
Kender et firma (der arbejder for mig i vort firma) hvor jeg kan få lavet sådan et flag billigt - men vi skal have grafikken til flaget i en god opløsning....
Allan
Jeg har fået et tilbud fra Jylland.
2 stk. logoflag med ubegrænset antal farver, i maksimalt mål 100 x 150 cm
300,- excl moms og levering.
Hvis du kan klare den billigere så giv lige besked.
Så udtænker jeg i mellemtiden et design og laver en grafikfil i megetgod opløsning, angiv gerne hvilket filformat det helst skal være i.
vBulletin v3.6.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.