Se fuld version : Så er den i Nørresundby!
grontoft
27-08-2008, 20:51
Ja, så er bilen kommet til Nørresundby. Jeg var ude og se den i går. Og det er da en ganske nydelig bil! Havde jeg pengene så blev Octaviaen skiftet ud med en Superb 2 Elegance.
Jeg havde frygtet lidt at den bagsmæk var lidt tung at danse med, men den fungerer rigtig fint! Og sikken plads der er på bagsædet. Men lidt lav hovedhøjde på bagsæderne.
:D
Den er også kommet til slagelse, er blevet testet igennem.
super bil.
Har også lige hørt at de har fået den i Nyborg - så den må jeg vist lige checke ud heri weekenden :)
Demo
Ambition 2.0 TDI – PD aut. DSG (6-trin)
Udstilling
Greenline 1.9 TDI – PD – GreenLine
Ønskebil (når den kommer som st.car)
Elegance 2.0 TDI – CR 4 x 4
Den er også kommet til Herning, meeeen dersværre ikke den "rigtige"
Jeg venter jo på at nogen tør tage den store V6'er hjem. For hvis jeg en gang skal skifte må det jo være efterkommeren for min...
grontoft
02-09-2008, 21:15
Jeg tror at du kan komme til at vente længe. De biler der er i Danmark i øjeblikket er ikke nogen som butikkerne bestiller hjem, men nogle der er sat derud af importøren. For eksempel er den der står i Nørresundby en elegance, med en hel del udstyr i og det gør den 20000 dyrere. Men det er sådan importøren vil det, sagde sælgeren, de havde helt sikkert bestilt den mellemste model hjem hvis det stod til dem selv.
Jan S. Andersen
10-09-2008, 09:32
Så fik jeg en prøvetur (2.0 Tdi Ambition). En fantastisk oplevelse. Umiddelbar reaktion er, at sådan en må jeg have. Det skal dog nok "kun" være en 1,4 TSI. Er der nogen der har prøvet den?
vBulletin v3.6.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.