Se fuld version : Ny Bil
:D :D Så kom den endelig !!! jeg har lige fået min Superb II Elegance 2,0 TDI CR med DSG, den kører Rigtigt meget lækkert og lydløst !!!! Jeg har haft 3 Octavia II før, der må ikke sammenlignes CR motoren er Helt lydløs og uden nogen former for knurren !!! 170 % iorden
Stort til lykke.
Lækker dyt.
pw
Misundelse er en grim ting ;)
Spændende om jeg kan vente til den kommer som stationcar. Det bliver nok kneben - jeg vil helst undgå at skulle smide nye sommerdæk, syn, tandrem m.m. efter O1'ern
grontoft
22-09-2008, 20:49
Misudelse er en grim ting ;)
Spændende om jeg kan vente til den kommer som stationcar. Det bliver nok kneben - jeg vil helst undgå at skulle smide nye sommerdæk, syn, tandrem m.m. efter O1'ern
Kommer først til efteråret 2009...
Ved det godt :o Men ellers må vinterdækkene blive på lidt længere :rolleyes:
Forhandlerne har fået oplyst at combien er udskudt til 2010
grontoft
24-09-2008, 22:02
Forhandlerne har fået oplyst at combien er udskudt til 2010
Æv pokker da osse!!!:eek:
Jan S. Andersen
25-09-2008, 08:51
Der er flere af de tyske bilblade der har skrevet om, at det er VW der har beordret combien udskudt. Superb'en er simpelhen blevet mere vellykket end forventet og man er bange for kanibalisme i egne rækker. Dvs. at Skoda stjæler kunder fra VW. Det har man ikke været så bange for tidligere, da mange undersøgelser har vist at VW-kunder aldrig kunne drømme om at kigge efter lavprestigemærket Skoda. Omvendt vil en Skoda-kunde aldrig købe en VW, da Skoda-kunderne går efter value-for-money.
Auto-bild (tysk) havde for et stykke tid siden en artikel om Skoda, hvor det blev antydet at kvalitetsforskellen mellem VW og Skoda skal være større. Det blev antydet, at Skoda fremover ikke får så stor frihed til at designe som hidtil. Skoda skal altså med andre ord drejes mere hen imod at være koncernens tydelige lavprismærke. Siden har Auto-bild ikke omtalt Skoda med et eneste ord!
FDM plejer jo at være rimelig godt opdateret. Så vi må se hvad der står i næste nummer af Motor.
Konen klager i forvejen over den høje læssekant samt at hun ikke kan nå ind i bunden af bagagerummet - og det bliver ikke letter med mindre det bliver en stationcar....
vBulletin v3.6.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.