PDA

Se fuld version : Når julen varer lige til påske.....

schwert
11-02-2009, 18:22
......eller rettere når julen FALDER i påsken:)

Som "hardcore" Skoda fan, er det jo fantastisk idag langt om længe at have fået bekræftet levering af min nye Superb II til lige før påske, håber den lever op til alle de fine anmeldelser!!!

Konfig.::cool:

Superb 170HK TDI DSG - Elegance
Sortmetal
Columbus navigation
Parkeringsassistent
18" Themisto alu

Kan næsten ikke vente:o

Mvh
Schwert

------------------------------------------
Octavia II 2,0TDI Combi DSG - Elegance

Martin A
12-02-2009, 19:43
Vil da gerne være den første til at ønske dig tillykke med bilen, selvom du ikke har fået den endnu.

Det er en ulidelig lang vente tid.
Ventede selv næsten 5 mdr. på min O2 Combi.
Den købte jeg januar 05 (uden at have set den i virkeligheden da den kun var kommet i 5-dørs på det tidspunkt), og fik den leveret i maj 05...

Mvh,
Martin

Nygaard
12-02-2009, 19:52
:cool: Du bliver helt sikkert glad for bilen, har selv samme i platingrå, og kommer også fre O2 2,0 TDI DSG, motoren er meget anderledes med CR jeg har nu kørt 25000 i min Superb og der er kun roser !!!!!!:D

Jan S. Andersen
13-02-2009, 17:13
Også et stort tillykke fra mig - føler med dig, det ER lang tid at vente.

Min model er jo lidt "mindre" end jeres, men min glæde er nok ikke mindre. Jeg har kørt 10.000 km nu, og det har været perfekt (nåh ja, der var vand i tågelygerne foran, men de blev skiftet hurtigere end jeg kunne sige nu). Det er bil nr. 15 i mit liv, og jeg har aldrig været bedre kørende.

Jeg glæder mig til foråret, så kan alu'erne komme på igen og bilen blive ordentligt gjort ren .......

Mvh.

anjeppe
13-02-2009, 20:59
......eller rettere når julen FALDER i påsken:)

Som "hardcore" Skoda fan, er det jo fantastisk idag langt om længe at have fået bekræftet levering af min nye Superb II til lige før påske, håber den lever op til alle de fine anmeldelser!!!

Konfig.::cool:

Superb 170HK TDI DSG - Elegance
Sortmetal
Columbus navigation
Parkeringsassistent
18" Themisto alu

Kan næsten ikke vente:o

Mvh
Schwert

------------------------------------------
Octavia II 2,0TDI Combi DSG - Elegance

Tillykke med købet !!, det var da utroligt at der er så lang ventetid :eek: alle bilfabrikker klager da over at der ikke er noget at lave :(, er selv i branchen med underleverance til bilindustrien, og det er tæt på halvering af leverancer :(

kim.t
13-02-2009, 21:04
Skoda har haft en stigning i salget på 7,1% sidste år - det stod i sidste uges udgave af JP -Tour. Det er Rusland og Kina (mener jeg) der rykker helt vildt. Det ene marked havde vist en stigning på 117%

schwert
23-02-2009, 19:21
...smider et par billeder når "dyret" er dukket op!!

Er der nogen her der har erfaring med Columbus navigation ??????

/schwert

Bent
28-02-2009, 22:20
Jeg prøvede at sidde i en før jul så jeg er godt misundelig - ikke mindst på finessen med bagklappen der kan fungere p 2 måder, en lækker detalje og så de 3 forskellige indstillinger af førersædet der bare programmeres til at passe hver chauffør.
Tillykke med den. :)

schwert
05-04-2009, 20:08
Weeeehuuu - en hel uge før tiden!!!:)

Søndag var så dagen hvor jeg langt om længe kunne hente den længe ventede Superb, og indtil nu (en lille tur på 150 km.) lever den FULDT ud op til selv de største forventninger.... Det er SUKKERTØJ!!!:D

/schwert

strandgaard
05-04-2009, 23:24
Er der nogen her der har erfaring med Columbus navigation ??????

/schwert

Jeg kan ikke forestille mig et liv uden Columbus Navi. Køb den........ men husk at det skal være en Superb model (3T0 i partnummeret). Octavia modellerne (1Z0) kan have problemer med Maxidot og Multifunktionsrat.